20.09//du är det finaste jag vet

Hej darlings. Nu är jag blond och med lugg, en spontangrej som hände i helgen. Trivs men är ovan. 
Var i Västerås igår med Kikki och ägde, speciellt när det gällde bilkörningen.... Heh. 
Såg finaste Håkan för femte gången och stod längst fram. Tog hanom i handen tre(!) gånger och kunde inte ens gråta under de finaste låtarna (FYI jag grinar inte ofta, men till Håkan live är en HELT annan sak) för att jag var så fylld med endorfiner. På vägen hem så hälsade jag på saknade Cila som var nyanländ från Oslo och hon fyllde även nitton år! Grattis babe, du är bäst. 
Kom hem vid två och det var helt klart värt det. 
 
Nu kör vi hårt på svängig, kommersiell skitmusik i skolan till lärarnas kabaré. Går hyfsat för min del, så ikväll blir det pianoplugg. Först blir det dock lussebullar och mjölk, aaaaaaaaah. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0