18.03//cobrastyle

Hej. Jag har nu lov. Det är så förbannat skönt, då den sista veckan bara var stressig. Men vi spelade låtarna, åt lite smörgåstårta som tack och sen hängde jag hos Victor ett bra tag. Kilade sen hem och var med Måns och Kikki där vi hade PH-mys med ost och kex och vin! Åh vad länge sen det var jag drack vin... 
De + Victor drog efetr ett tag och jag sov som en sten till klockan tolv dagen efter. Välförtjänat. 
 
Och igår så åkte vi i SSU Avesta till Ludvika för att ha julavslutning med SSU Ludvika/Smedjebacken. Tacos och musikquiz (som jag inte vann, buhu) och goa människor. Är så glad. 
Dundrade hem till Avesta igen och hängde med Kikki och Ellinor, och även Måns en stund senare. 
En bra fredag.
Idag har jag alltså inte gjort ett skit. Jag har städat. Nu är jag uttråkad som fan och vet inte vad jag ska hitta på. 
Imorgon åker jag till Fagersta och är där till på onsdag. Ska bli både skönt och jobbigt, men vad gör man inte. Jag saknar farsan så det ska bli kul att sitta och snacka skit med gubben.
 
Och nyårsoutfiten+juloutfiten+juldagsoufiten klara!!! Never happened before. TAGGAR!
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0