17.32//ÖVERDRIVET HYBRISBARN

Åh goddag goddag på er, ja jag har börjat tappa det där med regelbunden uppdatering MEN det har hänt så mycket i mitt liv just nu så ja. Det får bli ett sånt här "Vad jag har gjort den senaste veckan"-inlägg återigen!
 
1. JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Jag är så glad och hybrisen är på 100 %, shit jag klarade det! Har där efter kört runt i min lilla spanska pärla och njutit av friheten. Fan vad jag äger. Och så när man tror att det inte kan bli mycket bättre torsdag i december, så överraskar mina underbara kompisar med kladdkaka och presenter för att fira mitt körkort. HUR JÄVLA GOA!? 
Älskar mina vänner över allt. 
 
2. Jag har sjungit i luciatåget -  och solo dessutom!
Ja jag typ sket ner mig av nervositet, vill springa iväg och gömma mig men NEJ jag gjorde det och jag gjorde det bra. Fuck you alla tvivlare. 
 
3. Jag har köpt en ny kappa. Den är fett amazing. Kolla bild nummer två. 
 
4. Myskväll hos Kikki med henne, Lois och Norea igår. Vi tryckte i oss massa gott, pratade om livet, ansiktsmaskade oss och färgade mitt hår vilket för oss till.....
 
5..... Att jag har nu en ny hårfärg och frisyr. Spontant alltihop. Köpte lite färg, klippte lite lugg, och så vidare. 
Projeketet fortsätter ikväll!
 
6. Nu ska jag mysa med fina kompisar. Hejdå. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0