01.21//NIGHTCALL

Hey peepz. I fredags så åkte jag med Emma till Bolänge och hängde. Köpte nya skivor (man måste ju bara älskar Dice<3), några tröjor på mellandagsrean och gick runt. Det var verkligen hur skönt som hellst att spendera tid med norskjäveln. 
På kvällen så kom Ellinor, Kikki och Mickis förbi. Vi åt chips och drack rosé, och så bestämde vi oss för att gå ner på krogen och ta en öl och umgås. 
 
Läs igen: Ta EN öl och umgås. 
 
Hur det blev: Flera öl och efterfest.
 
Så jaaaaaa, en spontanfylla. Vi blev dock bjudna som fan och hade hur kul som hellst. Dock när jag och Kikki vaknade dagen efter i en främmande lägenhet så var det mindre kul haha... Walk of shame i gårdagens kläder och så var vi bakis hela dagen........... Men kul var det! Kul att gå ut med mina goa tjejer.
Och så var det. Hängde med Kikz hela dagen igår och drog runt lite. 
 
Idag har jag fortfarande hängt med Kikki men också Kumlin. Vi kollade på Känn ingen sorg och åt chips (SÅ MYCKET CHIPS SOM JAG HAR ÄTIT DESSA DAGAR=OBESKRIVLIGT) och sen kom Filip och Mickis. 
Hängde vidare med Mickis efter de andra dragit och så drog vi till donken för att vi hade tråkigt lol. 
 
Så, that's about it. 
 
Seriöst, jag hatar att min blogg har blivit värsta "detta har jag gjort idaaaaaag och det var så kuuuuuul".Jag är så jävla ickehatisk nowadays. Saknar mitt bittra jag lol. 
 
Nej. Godnatt. Era jävlar. (Heh).
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0