20.41//SOFTER, SOFTEST

Ibland saknar jag mitt långa hår, även fast jag älskar att ha kort. Fast jag vet att när jag väl ska spara ut mitt håt, så ska jag ha naturligt blondt hår. 
-
Ja jag jobbar ju fortfarande, allt går liksom på rutin. Vakna nio, cykla til jobbet, lunch vid halv två, hem vid halv sju, middag av något slag och sen Greys eller kort sällskap av vänner. Inte såmycket mer händer i mitt liv. Borde ta tag i körteorin, men just nu när jag jobbar är jag för trött för det när jag väl är hemma igen. 
Känns ändå skönt med rutiner till skolan börjar.
 
Ser fram emot morgondagen då vi ska ha avskedsmiddag för finaste Kikki. Gråtparty lär det definitivt bli, allt bli så verkligt nu när den första faktiskt drar. Men vi ska ha en förbannat kul kväll!
Nu: dusch och Greys. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0