15.35//LIVET ÄR FÖR KORT FÖR ATT KASTA BORT

Aaaaaah hemma i verkligheten igen. Känns.. Okej. Direkt när jag kom hem från tåget igår så städade jag hela lägenheten. FYFAN vad äckligt jag bor egentligen. Gick runt på alla fyra och dammsög i varenda hörn. 
På kvällen kom Emma, Norea och Lois förbi och vi gick till holmen och frös ihjäl. Därför återvände vi hem till mig och drack te och så kom Pierre en stund. 
Är dödstrött och sliten efter skolan. Idag har jag och Wictoria attackerat de nya musik-ettorna, verkar vara ett kul gäng. Spelade lite och haft lite lektioner. TRÅKIG BLOGGDAG. 
Nu ska jag snart träffa min kompis Viktor och vi ska fika. 
Vet inte vad mer jag ska skriva. 
JO imorgon ska vi spela inför de nya ettorna, ska bli kul.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0