14.12// hejdå Stockholm

Har haft en underbar helg. Musik vid Mälaren med morbror, valsat runt på stan och spenderat för mycket pengar och till sist invigningen. Det var en grym spelning med bra ljud och trots att vi inte hade ståplats (efter att mamma tryckt liiiite fel under bokningen...) så var det sjukt bra. Köpte såklart en kent-tröja och nu har jag 80 kr att leva på. Så inåt helvete värt det.
Provade också en klänning på AA som jag trodde skulle se skitknäpp ut på mig men det visade sig att små bröst är ingen hejd WOHO PARTY. Dock blev det kjol och tröja därifrån, men är lika nöjd för det.

Nästa helg väntar popaganda med min tvillingsjäl och vapendragare, kunde inte bli ett bättre augusti.

Nu ska jag sova hela tågresan hem, for real har bakisfeelings trots att man inte ens drack en droppe igår. Illa.

Trackback
RSS 2.0