00.54//THE LAST SUMMER

Och så var mitt sista sommarlov slut. Mitt ALLRA sista sommarlov. Ska bli rätt skönt att börja skolan, men känner mig oerhört gammal haha. Ska bli skönt att återgå till rutiner och träffa klassen, slängde till och med ihop en liten klassfest i fredags och vi dansade, drack och pratade studenten. Nu börjar studentåret och jag är så glad att jag gör det med min underbara klass.
Saknar redan min fina Kikki som nu är bosatt i Götet, kommer sakna alla som snart försvinner bort ifrån Avesta. Men livet kommer ju ta mig bort också, så det är ju så det fungerar. 
Sista dagen på sommarlovet spenderade jag dels på jobbet och med Måns och Mickis. Är så glad övermina vänner. Nu ska jag nog dra mig tillbaka och imorgon börjar allvaret (lol).
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0