22.32//DUCKFACEKEPSBILD DEDIKERAD TILL TOVELAINEN.

Idag överlevde jag första skoldagen med att sluta tre timmar tidigare och drog en spontan shoppingrunda till Kupolen med Tovis. Köpte de bästa jeansen, solisar, en kjol (som satt rätt illa märkte jag när jag kom hem, men den kostade bara 50 kr så whatever.) och en bustier. Känner att min skolångest dämpades där hehe. Har hur mycket som helst att göra fortfarande, ååh sommarlov kommer du inte snart? 

Nu sitter jag här och är lite lätt rastlös. Funderar över framtida hårfärger, tatueringar och sommaren. Vill att värmen ska komma på riktigt. Ser så mycket fram emot framtiden just nu, för två veckor sen ville jag inte ens tänka på den. Skumt, hur man kan ändra sig. 

Kommentarer
Postat av: tove

varför har du keps?!

Svar: För att det är stek lololololol
Mimmi Bergström

2013-04-09 @ 09:18:50
URL: http://tovekills.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0