20.58//SOM MAN HADE NÄR MAN VAR UNG

 
Hej kompisar. Denna låt går lite på repeat, speciellt när jag möjligt sitter och filosoferar på en buss eller på min balkong. Tack Cas för tipset. 
-
Annars idag har jag åkt buss tidigelitidigt från Fagersta då jag sov där inatt, liksom lite föräldratid är aldrig fel. Fick god mat och lite klapp på kinden. Såg The Hobbit också - Jävlar vilken bra film! Ja nu är jag ju sån som aldrig kollar på film så jag är automatiskt sist med att se alla filmer också, men ni filmnördar där ute är väl nöjda om jag säger att jag iallafall sett den nu? Hehe. Pappa satt också helt trollbunden, han är så go.
Iallafall, gick igenom en (nästan) hel skoldag och sedan hängde jag med Emma, Kikki, Kumlis och Mattias. i hagelregnet cyklade sedan jag och Kik till Ica och köpte gofika (för det är okej att äta det utan specifik anledning) och mös. That's my day i korta drag. 
Spinner håridéer och samlar mod till eventuella förändringar - om jag inte fegar ut som vanligt. Typical me. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0