20.22//GÅ DIN EGNA VÄG

Hej på er. Så här söt var jag igår förresten. Försöker bli mer bekväm i kjol och klänning, för jag har så många oanvända haha. Kännermig lite missanpassad i det men jag försöker. Idaghar jag varit i skolan, varit på den tommaste lunchspelningen hittills (Nästan bara esteterna i hela aulan, go go estet haha. Dock väldigt kul) och hängt med Mickis i vårvädret. Pratat med fåglar and stuff, så underbart. Det är så vårat liv kommer se ut när alla våra kompisar tar studenten och stciker sin kos; retardhäng på holmen. Alla tiiiiiiders. 
Nu ska jag äta och sen städa min äckliga lägenhet, ser ut som att någon släppt en bomb av damm. Jättegosigt, verkligen. Juste, Håkans nya; väldigt fint och harmoniskt. Gillar det.  

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0