19.03//TELL ME, WHERE DID YOU SLEEP LAST NIGHT

Hej. Idag har jag lekt ascool bakom mina glajjer, haft två lektioner istället för fem och fikat med Kikki & Emma (plus Cila och Mickis ett tag). Just nu ligger jag här i min bäddade säng i min iordningsstädade lägenhet med en full maskin med tvätt och nygjord disk, så rastlös och stressad idag. Blir aldrig lugn eller underhållen. Det är som om jag väntar på den stora smällen eller något. Är nog mest stressad över skolan, historian och psykologin börjar krypa upp för att sätta sig som små monster på mina axlar och USCH vad jag inte vill mer. Mindre än 50 skoldagar kvar, och det är ändå så mycket kvar... Nej vill inte ens tänka på det. 
Men jag har fina solisar iallafall. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0