18.31//IT'S TIME

Såhär^ har jag glidigt igenom skoldagen som bara bestod av teori och religion, genom sånglektionen och sen har jag varit på stan med några goingar.
Sen så när klockan blev fyra så hämta mor upp mig för att göra det värsta jag vet: Övningköra. Jag vill ha körkort mest av allt när jag fyllt arton, men nu avskyr jag det. Jag blir bara stressad och fjollig. Hatar andra bilar, önskar att andra bilar kan liksom försvinna när jag ska övningsköra. Idag gick det dock bra, tills jag fick motorstopp i en rondell och ville sjunka igenom jorden då det stod 10 bilar bakom mig. Bröt ihop lite och mor tröstade med att köpa cheeseheartz och naturgodis åt mig. Mamma är bra hon. Imorgon är det fredag och jag har bara en lektion, så kommer det vara framöver och det är fan helt underbart ONÖDIGT. Palla gå upp och gå på EN lektion, sluta 10.10 och sen då? Vad ska man göra då? Speciellt nu när jag är typ bannad från bildarnas lektioner??? 
Men äsch ska inte klaga, det är ju ändå fredag imorgon. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0