17.33//DU KANSKE ALDRIG FÅR DEN DU VILL FÅ, MEN DU FÅR MIG.

Idag blåser jag nästan bort och mitt hår är rent åt helvete på grund av det. Men jag är dock på helt okej humör idag, trött men rätt okej. Just nu är jag hos mor och far då jag har övningskört idag OCH gjort det mest fantasiska jag gjort på länge; bokat tatueringstid!!! JAG. LÄNGTAR. SÅ. MYCKET.
Och inte nog med att jag bokat tid, utan jag har bokat TVÅ tider också!!! Så jävla taggad nu, även fast det är i höst som det smäller. Men man måste ju vara ute i god tid. Nu ska jag läsa igenom GPs specialsida om Håkan och lyssna lite till på Street Hustle. Så jävla 14 år igen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0