17.24// Mitt bildarkiv suger, här är jag blond och på fest för ett halvår sen.

Igår var jag jävligt pruduktiv. Satt i skolan till ett fast jag slutar 10.10, drog till Fagersta och gick på spinning med Sofie (trodde att jag skulle dö pga att jag tappat så mycket men det gick faktiskt bra, tro mig) och efter det så var det hejdå-fika hos Agnes som sticker till Belgien av alla jävla ställen i fyra veckor. Puh.
Sen åkte jag hem till Avesta igen och var hos Norea och Pierre hela kvällen + Amanda. Spelade Mario-kart och jag skrek, fan vad jag blir arg när jag spelar (=för att jag är så dålig och dålig förlorare lolz). 
Drog på konstig efterfest med Cas och Mickis och sen somnademan vid 5 imorse. Det var min fredag det. 
 
Idag blir det bara skins och sängen. Om det inte händer något förstås. Så, lördag anyone?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0