17.16//WHY SO SERIOUS?

Hej. Onsdagen är så gott som slut snart och idag är jag fabhipster. Skoldagen har varit så lång och ansträngande så jag är totalt genomkörd i huvudet, kan liksom inte vara seriös om någonting. Norea och Lois är snart här och jag undrar hur de ska stå ut med mig haha. Satt nyss och undrade om man är tvungen att ha glasögon om man jobbar i en glasögonsbutik, det måste ju vara så right? Har aldrig sett någon utan glasögon de gånger jag varit i en sån affär, som om man går in i någon slags sekt eller konspiration. IALLAFALL. Sitter atm och käkar mackor och är fagersta-häftig då jag lyssnar på Hives. Ikväll ska vi exprimentera lite, är lite lätt (Okej jävligt) nervös. Ska bli intressant. 
 
Förresten, måste säga att jag upptäckte fotot på mig och Agnes i bakgrunden på nästan alla mina cambilder, se så söta vi var där Agnes^!  Liksom lugg och grejer. 
Ser också att det ser ut som att mina ögongryn är rektangulära. Vad fint. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0