13.18//TILL VICTORY

 
Okej nu har jag varit lite kass på att skriva. Sen i onsdags så har det varit lite full fart.
I torsdags gick jag, Cas och Mickis på en second hand-runda för att sedan både handla på Frälsningsarmén och RK (as usual). Vi fick också tillgång tills RKs lager vilket kändes som att man helt plötsligt var VIP haha. Visade sig också att det var värsta skattkammaren med snygga kläder! 6 plagg senare och jag hade inte ens spenderat 200 kr. Vi firade det med att grilla hos Kumlin + Filip och jag ägde lite på Guitar hero. Bra torsdag.
-
I fredags så slutade jag tidigt som vanligt, så då jag jag hem och väntade på att kvällen skulle komma. Framåt eftermiddagen kom Måns, Cila, Simon, Kikki och Norea och vi dansade och fyllde min fimpkopp till bredden. Helt plötsligt hör två av oss att det är någon som ropar på oss - UPPIFRÅN i huset. Då blev vi uppbjudna på förfest i en etage-våning två våningar upp från mig och den tog aldrig slut (Lite bitter blir man när man bor i samma hus men man själv bor på 42kvm och fula taperter.), krossade lite glas och drog senare vidare ut i natten. Kvällen var riktigt kul och mådde bra hela tiden. Sådana kvällar får gärna komma oftare!
-
Igår åkte jag till Norberg för att gå på den årliga marknaden (även om det är samma skit varje år så måste man ju, brända mandlar är ju en tradition.) med Fagersta-folket och sedan gick jag och Sofie till Crisse. Hade väl okej kul, men var inte på humör alls. Åkte hem till mor och far för att sedan somna direkt och vakna 13 timmar senare.
-
SÅDÄR. NU har ni fan fått överdrivet mycket om mina senaste dagar. Nu behöver jag inte skriva på ett tag igen. Hejdå.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0