12.43//BLEK OCH SVETTIG

Gick till gymmet och ÄGDE fast jag tappat sjukt mycket muskler och kondis. Jag var tvungen att minska vikterna med ungefär 5-10 kilo på varje muskelgrupp (utom rygg, där var det tydligen något kvar haha), men det är förståeligt då jag varit borta från styrketräningen i mer än två månader pga stress, sjukdom, utmattning och skolan. Men jag känner att det är något jag tar igen lätt om jag bara sätter igång igen! Jag tog mig igen 45 minuters styrketräning problemfritt utan att bryta ihop eller dö, men jag är fortfarande helt slut haha. Nu känner jag att det är dags att skärpa till sig, ordentligt! Fan vad jag är glad just nu. Trots att knät har låst sig och min axel är lite trasig så känns det bra. VAR BARA TVUNGEN ATT DELA MIN GLÄDJE HÄR OK. Wiiiiiiiie. 
 
Senare ska jag ut och äta med mor och far, och ikväll blir det myskväll hos Kikki med tjejerna.
Hörez xoxo Hurtihurt-bloggaren.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0