00.24//JAG TYCKER ATT MAN FAKTISKT SKA VARA ÖPPEN VISSA ONSDAGAR.

Nu ska jag vara lite nördigt peppande och utvikande men jag tycker att det är helt okej och inte mer än rätt. 

Under det senaste månaderna har mitt liv varit lite.. På sin kant om man säger så. Har inte mått så bra av många saker, och det har påverkat mig på alla sätt. Men den senaste tiden har jag förstått att det börjar bli bättre igen och att jag är glad över att jag är jag och ingen annan. Jag är stolt över att jag klarar av att bo ensam, äta en annan kost och att jag vågar vara mig själv. Jag bryr mig inte heller om någon ogillar mig eller om någon misstycker min personlighet, för jag vet att de som jag bryr mig om tycker om mig. 
Jag börjar bli bättre på att tycka om mig själv trots att jag inte är bäst i skolan, gör dumma val, är ett litet kaos i huvudet och att jag är en liten konstigt formad planka. Älskar alla mina fabulösa vänner och familj över månen och tillbaka, och trots att detta inlägg är något av det mest nördiga inlägget jag någonsin kommer skriva så tycker jag att det är viktigt att säga dessa saker. Mina vänner är fan bäst och de ska fan höra det. Ingen av er kommer kunna hitta bättre vänner än de jag har. Så det så.
 
Tänker avsluta detta söta lilla inlägg med en bildbomb av lycka (höll på att skriva kyckling, well that would have been ironic.) för att sprida lite nördig glädje.
 
Känslomässig brud_95 is out. 
 
'
'
 
ÅH NI ÄR SÅ BRA

Kommentarer
Postat av: totto

DU ÄR BRA <3 love u!
va är det där för bild :o haha

Svar: älskar dig något så oerhört! Hehe från när vi varit på norbergs marknad och vi satt ute och grillade marschmellows :D
Mimmi Bergström

2013-04-04 @ 11:34:48
URL: http://sweetofsweden.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0