23.20//IBLAND KÄNNS DET BRA, OFTAST VET JAG INTE.

Jag tror att jag bara har gjort en sak idag; ätit socker och fett. Typisk fredag eller något.. Startade dagen med att ta sig igenom regnet till bussen för att sedan åka till skolan för i sin tur få veta att jag slutar efter 15 minuter. Stannar docki skolan till ett och åker hem från Avesta vid tre, förstod inte riktigt logiken där. SKA BLI SÅ SKÖNT ATT SLIPPA DEN DÄR JÄVLA BUSSEN, taggartaggartaggar.
-
Och nu till den sorgliga nyheten: Hurricane lämnar Håkan. Jag och Agnes började nästan gråta när vi såg det. Åh hurricane..
-
Idag färgade jag även Agnes hår rött, ÅH vad jag saknar mitt röda hår nu. Får väl se om jag blir röd igen. Sen alltså.
-
Imorgon åker jag på reperationshelg med mamma, spa och mat (vi Bergströmmare gillar att äta) och jag hoppas att det får mig att sluta tänka på onödigt jobbiga saker. 
Avslutar detta inlägg med en röd bild.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0