21.11//det ba händer nu jao

Ojoj, torsdag imorgon och sedan helg. Skolan bara glider förbi, tankar lika så och jag hinnerknappt andas när jag kommer hem för att jag ska försöka hålla träningen uppe (Igår låg jag dock inne och åt choklad för att jag kände mig krasslig, but don't tell anyone). Annars så är det mycket som börjar klarna just nu, det är nu det (kanske) händer. Ååh det är så mycket jag vill säga dig men det går bara inte.
Klippte mig idag också, vet inte om jag gillar det än. Äh det växer ut om några veckor. 
Nu ska jag göra det andra 5808 sakerna jag skulle göra idag, plus att jag är inne i en sån där period där verkligen ALLA låtar på ens spellista verkligen inte är tilltalande. Så Släng in ett tips eller en lista om ni känner fört. Jag börjar bli lite desperat. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0