19.56//DET ÄR FÖRST NU SOM DET BLIR KLART.

Såååå att eeehh. Ja hej. 
Idag har varit en vanlig söndag, jag har bara rört mig runt "sängen-duschen-köket-garderoben-pianot"-området och för det mesta bara legat i sängen och spelat gitarr. Idag har jag även verkligen fattat att jag flyttar. Vi har packat ner tallrikar och kökssaker och ett tag trodde jag att gamla farsgubben skulle börja gråta. Min lilla pappa, ack ack ack. Gör lite ont i hjärtat. Men som sagt, det är Avesta och inte Kiruna det gäller. 
Och flyttdatumet har till och med blivit framflyttat till onsdag. Från Söndag till ONSDAG. Fyfan vad läskigt. 
-
Förövrigt så är första bilden den första egobilden tagen i min nya lägenhet, stor merit där va!? Badrummet fo sho. 
Andra bilder visar mina nya skor som jag fyndade för 65 spänn på den lokala secondhand-affären (alltså den enda i Fagersta, förutom röda korset som tamigfan finns i varenda stad i Sverige) och som kommer froda min fotsvett i vinter. När jag är ute i snön. I Avesta. Där jag nu ska bo. HERREJÄVLAR JAG KAN INTE SMÄLTA DET!
-
Ska kolla på Baksmällan 2 bara för att det är det enda som verkar gå på tv och sen packa ännu mer. 
HERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREGUD. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0