17.49//WHY DO I WORRY MY SELF, I'LL BE ALRIGHT

 
Hejhej plågken. Här sitter jag och äcklar framför mors dator. Alltså är jag nu hemma. Eller ja, mitt gamla hem. DET KÄNNS SÅ FEL ATT SÄGA OMG. Men nu är det så, och fast jag bara bott i lägenheten i ett dygn så känns det redan helt naturligt. Dock var det lite roligt när jag vaknade imorse och fick panik när jag inte fattade var jag var haha. Bortsett från det faktum att mitt internet inte har kommit än (därrav uppdateringen härifrån och vid denna tid) och att jag inte har ett köksbord så känns det grymt bra. Äta kan man göra vid soffbordet liksom, yolo swag and shit ja. Internet är ett större problem, då till och med min mobil gett upp internet för den här månaden. Men det är inte därför jag nu är i Fagersta, nej det var tänkt att jag skulle fylla i min gaddning på sidan men NEJ så blev det inte. Aja, får thaimat här innan jag åker hem (!) till Avesta och chillar med Michaela. Hatar att gå och handla mat, vet aldrig vad jag ska handla. Får lösa det där, man kan ju inte utveckla fobi för mataffärer heller. Men sen å andra sidan så är det ju mig det gäller, så man vet aldrig.
Nej men så detta är allt för mig sålänge tills jag får mitt internet (Vilket jag hoppas på är imorgon) och ja. vad mer? Jo jag mår okej. Ja jag lever. Ja jag äter och jag går i skolan. För att inte glömma att jag tänker så det står härliga till. Så, för alla er där ute som läser min lilla blogg (30 stycken fina som slösar tiden här hihi) så vet ni nu hur jag har det. Typ.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0