23.50//ja.

I rent sömnbrist har jag nu sett Torka inga tårar utan handskar. Måste därför bara skriva. 
Är så grymt berörd och ja jag grät. Är också arg för hur vårt samhälle sett och ser ut. 
Men fan, vad jag älskar och beundrar bögar. Hur jävla töntig och falskt det låter så är det så.
Eller vänta. Jag omformulerar mig. 
Jag beundrar alla som vågar vara sig själva och står för det de är och tycker. 
Och även om jag nu använder mig av normer (vilket är det mest intressanta ämnet du någonsin kan ta upp med mig) så kan jag inte annat än att reagera såhär. 
Klart slut från en snyftande Mimmi på Karlbergsgatan som bara var tvungen att skriva ner något om detta. 
Godnatt. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0