22.27//SAKER (för att jag inte orkar fylla ut med ord.)

Saker jag är just nu
Kall.
Dränkt av regn.
Stel.
Trött.
Tankspridd.
 
Saker jag gjort idag
Haft kjol på mig.
Misslyckats totalt på matteprovet.
Ätit tomatsörja som de kallar vegetariskt alternativ.
Tränat med Måns på gymmet (biffigaste gräsätaren någonsin lolololol)
Myst med Michaela.
Gått hem i regnet.
 
Saker jag borde gjort idag men inte gjorde
Pluggat.
Pluggat.
Pluggat.

Saker jag vill ha just nu
Ett jobb.
Motivation till skolan. 
Motivation överlag.
Boobz. 
Hårfärg.
En klipptid.
Sov-och-myssällskap.
Min katt.
 
Saker jag borde göra men inte har lust att göra
Plugga
Svälja all stolthelt som förstör.
Plugga.
Hämta mitt pass.
Plugga. 
 
Saker jag vill göra 
Chilla yolo swag and shit swaggswagg yoloyolooylyoyylo (okej lägg ner.)
Dricka öl.
Spela gitarr.

Saker jag ska göra NU
Sova. 
 
 
(FAN VA MYCKET DET BLEV. ELOGE TILL ER SOM ORKADE LÄSA PUSPUS)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0