20.33//födelsedagsbarn.

Så ja, nu är jag alltså ett år närmare döden och ett år närmare 18. Känns? well, inte så speciellt. Lite så det blir; man taggar tills man fyller år men när man väl gör det så kvittar det. Har iaf fått fina presenter från fina vänner och familj och fikat. Jag hade min första egna födelsefika idag och det var trevligt. Trevligt. Trevligt. Trevligt. 
Känns bara som att man gått hela dagen och väntat på att något ska hända, men det gör det ju inte. 
Stockholmsresan var iallafall jävligt bra och Malin är jävligt bra. Bäst faktiskt.
Nu ska jag och Michaela hitta på något att göra dessa sista timmar som födelsedagsbarn, tjohej!
(Japp, jag använde tjohej! heh.)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0