19.29//and she'll never have to know what it's like when your heart breaks.

Japp, nu är jag inte kylsskåpslös längre. Blev nästan lyrisk av att slippa hämta frukosten från en iskall balkong. Kändes nästan som om mitt liv var komplett där ett tag. Men aja, jag har iallafall ett kylskåp nu.  INTRESSEHOROR, ÄR NI SÖNDERSPRÄNGDA ÄN?!?!?
Sitter och lyssnar på Säkert! som kommit tillbaka till min spellista. Äter currycourn och snart drar jag och sover borta hos Michaela. Såååatteeee, hej. 
(Jag suger på att blogga om intressanta saker, men uppdateringen är det ju inget större fel på. Fett värdelöst.)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gb

måste komma och hälsa på snart!!
har några fina inflyttningspresenter här till dig ju.
PUSS

Svar: oj men oj vad du är gullig!!!!! klart du får komma!!
Mimmi Bergström

2012-10-24 @ 20:40:09
URL: http://blacknyellow.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0