17.48//My head is messy. And so is my room.

Denna måndag har segat fram i typisk måndag-stil, trots att jag bara hade två lektioner och har sedan bara varit hemma. Här hemma har jag skrikit, sjungit, sovit och faktiskt pluggat till historiaprovet imorgon i brist på annat. Mor kom sedan förbi en snabbis med pappas mat <3<3<3<3 och löste mysteriet med tvättmaskinen som inte startar. 
Sen har jag bara suttit och varit allmänt rastlös igen, och det beror nog på att jag ska premiärträna på nya gymmet idag. MEN eftersom jag är en feg liten sak så vill jag inte träna själv så jag väntar alltså på mitt träningssällskap, kan knappt bärga mig! Helvete vad bra det kommer kännas när jag kommit igång igen och bara kan släppa allt. 
Just nu är jag också så jävla in i havet nervös inför imorgon, hoppas bara min röst håller. Wäääääää. 

Fick även reda på att mamma läst min blogg. HEJ MAMMA! Här ser du min verklighet med hembränt alkohol, en massa jävla droger av olika slag som jag köper från läskiga gubbar i Avestas gränder samt grova satanistdyrkanden. NÄÄ just kidding, jag är för tråkigt för det lololol. 

Nu ska jag laga mat. Och dyrka satan förstås. Hehe. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0