15.37//FÖR SUR OCH FUL FÖR ATT PUBLICERA EN AKTUELL BILD.

Jaja, fredag. Trött och sliten samt hungrig så jag är på JÄTTEbra humör just nu, verkligen. Sitter just nu hemma hos mina föräldrar i Fagersta och lånar mors dator. Igår hade jag min lillalilla släkt hos mig och jag bjöd på fika (vuxenpoäng eller något) och jag blev stolt ägare av en brödrost, en elvips, en ny stekpanna och en kaffekokare. Det sista vet jag inte hur värt det var att införskaffa åt mig då jag själv inte dricker kaffe men alla andra som inte bor hos mig (och dricker kaffe) kommer ju bli glada. Tove kom och drack kaffe hehe senare på kvällen och sedan kom också Norea. Mycket mysig kväll som avslutades med en lång kvällspromenad i mörka Avesta då jag är så badass hehe. Skaffade även nytt gymkort så jag äntligen kan börja tränaigen, usch tre veckor snart sen senast...
 
Ikväll ska jag till magnus och fira honom en snabbis så jag passade på att åka och förnya mitt pass här i Fagersta. Vill verkligen inte se resultatet haha, Svetlana fron polhen jaaaaaaa. Tycker att det börjar bli lite standard för mig, ska jag inte döpa om mig helt och hållet?
Måste verkligen färga och klippa håret, såhär kan man ju inte hålla på.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0