14.25//THIS NEEDS TO STOP

Jag hade (till en början) en trevlig lördag igår. Vi skrattade och spelade spel, gick ut och vandrade och sen hamnade vi tillslut hos mig igen. Vaknade imorse med en jävla huvudvärk och bakis-ångest, och ja där är jag just nu också. Trots obligatorisk pizza med Amanda och Denice. Idag är jag sur, ledsen, besviken och arg och jag tänker inte göra annat än att ligga i sängen och kolla på dåliga tv-program.Skiter i att plugga till historiaprovet på tisdag då jag redan vet att det kommer gå dåligt haha. Så jävla emo idag. Standard.

Kommentarer
Postat av: totto

du är inte ensam om en sån dag.
har sak att berätta till dig sen

2012-10-07 @ 14:32:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0