20.25//SKA SKAFFA MIG EN MOPS ELLER BULLDOG, coolt

Oj hej. Inget intressant händer just nu i mitt liv, så därför har jag inget roligt att berätta för er. Kan dra allt lite kort; Jag har varit husvakt, teatersjungit, ätit foreveralone-tacos på en söndagskväll och har idag varit och tränat PÅ RIKTIGT för fösrta gången på länge. Jag är fortfarande rödhårig(trots att majoriteten på Insta tror att jag har lila hår), är arbetslös, misshandlar(?) bra låtar i skolans musiksal och pluggmotivationen är rätt lost. Jag hatar alla sociala medier atm då allt bara handlar om massa jävla känslor och jag har religionsprov på torsdag. Ni ser? No intressant liv at all. November. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0