17.02/7RETURN TO THE PAST

SÅÅÅÅÅAAAAATTEEEEEEEEEEE
Jag är rödhårig igen! Stortrivs trots att det känns lite för "färgat" (lol) just nu. Jag lyser verkligen ute nu haha, lite standard sådär. Nu är jag och Simon estetgingers igen (Detta var vårat "projekt" för er som inte listat ut det)  och är finfinfina.
Ser rätt poppig ut i randig tröja och blått camljus. Sött.
 
Anyhow, skolan har börjar och jag är redan skoltrött. 45 dagar till jullov och jag kunde inte längta mer. Förstår inte hur man kan lessna så hårt just första dagen... Kanske för att man har hundra uppgifter att göra som man sa att man skulle göra på lovet. Och liksom, hur många pluggar? Inte jag iallafall. Jag vet att ni inte heller gjort det. Menmen, bara att bita ihop och skriva en lång jävla text om Venus födelse är vad jag ska göra ikväll när jag återvänt från min familjehem. Nu ska jag äta mammas mat<3333 och avsluta detta långa inlägg. skulle egntligen bara berätta att jag är rödis igen. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Kiki

Saknar också mitt röda hår :(((

Svar: Gör något åt det då :DDet tog ett tag för mig att färga tillbaka då man verkligen lagt ner tid och pengar på att få det ljust, men ångrar mig inte alls nu :D (sen vet man ju inte när man byter igen hehe)
Mimmi Bergström

2012-11-05 @ 23:18:36
URL: http://thesundancekid.devote.se
Postat av: candybun.blogg.se

skA ha det som projektARbete. färga håret. obs svårt att träffa tangenter med mina klor

2012-11-07 @ 13:25:43
URL: http://candybun.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0