DAG 13//SOMETHING I CRAVE ALOT

Just nu.. Ingenting. Brukar vara typ apelsinjuice. Eller träna, Kinder Maxi eller mat överhuvudtaget.
Älskar fan mat, skulle aldrig kunna sluta äta helt som vissa gör. Jag är hungrig konstant och äter vad jag vill. Och det betyder int eatt det är onyttig mat, nej jag är ingen skräpmatare. Bara pizza nummer 56 (Kyckling, banan och curry OMNONOM) och kebbe då och då. Annars är jag är jag matvrak och äter allt utom skaldjur, lakrits, kaviar och senap.
Japp, ett matinlägg lite sådär. Mat är ju gott så varför inte prisa detta?
Fan vad hungrig jag blev nu.
Tumblr_m3es2weeme1qd5zqzo1_500_large
Tumblr_ljitp0an1c1qixxh7o1_500_largeTumblr_m3ej7nwppc1rsw5hao1_500_large
Tumblr_m3cq8qydpi1r046cho1_500_large

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0