22.40//BIO-LÖRDAG

Tumblr_m2yltsatlk1qkaa8zo1_500_largeTumblr_m3j48nnrx31r75y0ho1_500_large
640px-mavengersfilmstillsgh18_large
Ganska fullspäckad lördag för min del må jag säga.
Imorse så gick jag ut och gick vanliga rundan med Agnes, och efter det bar det av till Västerås med Gustav och Emma. Gick på stan (Förälskade mig i allt från kläder till kepsar till aa longboards.. Kul att ha pengar också..)och sen bio. Avengers, vilken jävla film. SE DEN PEEPS! You won't regret it.
Mycket fint att se, MYCKET FINT.
-
Imorgonväntar iallafall träning, blev grymt taggad till att träna när jag såg filmen. Som sagt, MYCKET fint att se.
Nu ska jag äta choklad för sista gången och mysa mig voffsingenmedansalla andra tydligen festar eller kolla rpå hockey. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0