21.46// NEVERMIND THE FUTURE, HERE'S THE APOCOLYPSE

Kände att jag ville dela med mig av min dag i bilder.
Vi har varit utan vår björnis Simon och då bestämde vi oss för att vara lite gulliga och skicka en bild till honom. Bara för att vi är såna underbara vänner ochför att mina klassmates är bäst. ES11!
Sen andra bilden vill jag fan vara ego (Min blogg, duh)och ja. Söt kan jag vara å. Och sliten,bilden är tagen direkt efter en powernap innan jag mtte upp en saknad Alice. vi pratade om allt och inget, ska göras om!!
-
Och nu till min fina eftermiddag. Till och börja med så glömde jag min ena gymsko när jag var på Arena och skulle köra Bodypump, när det var 15 min kvar till start. Så det blev att pumpa hem-hämta-pumpa tillbaka på 11 min(!) och sen köra ett pass i stressnivå 1000. Efter passet så är jag fortfarande helt stressad, och jag lyckas då gå in i en klädställning så jag får en pinne rakt i ögat. WAY TO GO MIMMI!!!
Nu ska jag fan äta. Hejdå.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0