21.29//YOU GOTTA BE MY GIRL

Fan va blond jag så ut på bilden. Kult. Kirsti-prick också, vackert.
Idag ahr jag stek somfasen i shorts och bara ben, samt kepa och bandtröja. Kände mig lustig. Sen efter min oerhört produktiva skoldag ("Musik", "Engelska" och "Svenska") så klantade DEnice till det lite och råkade låsa in sina nycklar i sin moppe så vi blev fast där. Varmt ute iallafall, 25 grader!!!!!!!!!!!!!! Så glad att jag inte flyttade längre norrut.
-
Sen väl i Fagersta så köpte jag ett par jeans för 25 kronor, var nervös, skrek lite i en replokal, var så pass nöjd med mig själv att jag gick och köpte Tuc och lättdryck. Jag gjorde dte jag kunde så då var jag fan vär det!
Nu ska jag sitta här ute på vernandan och ja, inte göra ett skit. Fast jag borde. Fast inte just nu.
-
HELVETE VILKEN DÅLIGT FINMOTORIK JAG LIGGER INNE MED IDAG.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0