21.08//RÖD BLEK GUL BRÄND ORANGE

Hej på er ni bakfulla slöhögar. Antar att ni är bakis, lördag igår liksom. Om någon missade det.
Idag har jag haft klänning, jobbat på cafét i Ängelsberg i 7 timmar (I stekande sol, fett fin bränna.) och sen dansat zumba/afro/latino på Risbroplan. Jobbet gick bra, trevliga pensionärer och cyklister här och var. När jag blir pensiönär ska jag fan fika hela dagarna.
Och nu andas jag äntligen. Nydushad rödbränd blondin/guling (Japp, blekte håret igen hos Denice igår,så nu är det på G asså!!!!) som nu ska spendera kvällen i min garderob och framför Vänner.
-
Igår så var jag ju somsagt i Avesta. Lekte med Denice, var på H&M i timmar, provade den yberfula och långärmade baddräkten de har lanserat, köpte nya bikinis, åt lunch på stan, blev påhoppad med rosor, blekte mitt hår och tog en glass med Fredrik. Sen åkte jag hem och kollade på Eurovision hos Elin med goa vänner. Fast var inte så uppmärksam på slutet, så vet någon vem som vann?????? Ehe. Facebook-spam.
-
Juste. Nya bikinin på bilden. Ifall ni ville veta. Älskar den.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0