19.43//CHOICECASTLE

Gårdagen då.
Jo jag hade mycket trevligt med Avestafolket. Vi var först hos Bergstrand och grillade och hade oss. Sjöng, spelade, hade "Vem vet mest onödig fakta"-tävling (Jag deltog, SÅKLART!) och hade det bara najs.
Sen drog vi ut ett tag för att sedan dra hem och sova hos Denice på hennes luftmadrass. Standard.
Jag var glad och gissa om jag behövde det, usch va bra. Fina bilder från kvällen också, och picasa vill inte sammarbeta så bilderna får vara snea. Mycket bra.
-
Vaknade för tidigt gjorde vi också, åt frukost i solen och chillade. Blev sen överlämnad likt ett paket från Denice till Fredrik och sen har jag vandrat runt med honom. Japp. Mycket bra.
-
Måste städa. Men gosar med min katt hellre. Hihi. Katt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0