16.55//BOOYAH

Kände att det var dags att slänga in ett inlägg här. HEJ!
-
Igår var det strömavbrott i skolan (Som dock försvann väldigt fort, vilket sög. Ville ha strömavbrott.), jag hade två prov varav ett somnade jag på, följde med Denice hem till henne och åt i två timmar. Sen kom Hanna och så åkte vi och träffade Hampus Fredrik och Fredrik. Mysigt lite sådär. Sen fick jag panikskjuts till bussen som jag hann med med en millisekund.
-
Well, det är torsdag och jag är jätteledig. Och vad brukar jag göra när jag är ledig och på köpet jävligt uttråkad? Jo Arena. Stack dit med Sofie och var där i en och en halv-två timmar, och det kändes förbannat bra.
Nu ska jag fixa til mig lite, för ikväll blire att äta ute för min lillalilla mormor fyller år!
Känner för pizza. Bra träningsmat MHM. Pizza it is!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0