21.02//TRAFFICSIGNS

Störande måndag. Helspänd brud som frös och sjöng surt. Det sista ska bli bättre dock, vafan annars kan jag ju lika gärna signa in mig på sam eller något. Spela ska vi på onsdag också, hehe ja. Det blir nog bra. Bara jag slutar övertänka allt. Så.
-
Idag har jag annars varit med Denice. Pratat om livet, soppor och ätit choklad. Bra avslut på måndagen verkligen! Sen lite mer panikartat när jag fick reda på att agnes buss inte rört sig från Bjurfors på två timmar på grund av en trafikolycka. Blev lite smårädd att jag inte skulle komma hem heller haha, men efter ett kort tag så såg jag Fagersta komma närmare. Hade fan dött annars.
Nu ska jag tvinga i mig lite middag (Choklad är inte så middagsmässigt tyvärr) så inte mina föräldrar börjar tro att jag svälter mig eller något haha. HARE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt klänningen?

2012-03-09 @ 22:25:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0