20.15//LIFE AS WE KNOW IT

Dar-vegas-0_large
Sliten som ett djur. Tränade extra hårt idag då jag inte varit där på hundra år, och det kommer kännas imorgon. Mina axlar och rygg, hejdå.....
-
Just nu ligger jag nyutslängd ur duschen och orkar verkligen inte resa på mig. Ligger och funderar på framtiden istället. Den är så läskig men spännande på samma gång. Anledningen varför jag har framtiden på hjärnan är för att idag fick jag mig en tankeställare. Eller ja, en ny väg till framtiden. Den här helt annorlunda emot vad jag velat bli hela mitt liv, men den har alltid funnits på något sätt i bakrunden. När jag var liten så ville att flickor bli först prinsessor, sen sångerskor, sen frisörer och sen villar de bara bort sig. Jag stannade vid sångerska jag (Prinsessa var jag redan enligt min pappa hehe) och det skulle jag vilja bli fortfarande. Men nu när framtiden inte ser lika enkel ut som när man var fem år så börjar tankarna spinna vidare mot mer realistiska val. Lite skrämmande är det.
Jag skulle ha stannat vid prinsessa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0