19.43//HELP

Är så äckligt kär i vädret dessa dagar. Idag har jag vandrat runt med jeansjacka, kostymbyxor och solbrillor med Agnes och ätit sallad. Vi har lekt vid stationen och väntat på Moa. Moa, norra europas mest saknade människa. Hon lever loppan i Stockholms stad hon, inte alls avundsjuk. Men aja, bara några år kvar.
Jag och Moa har också gått runt en jävla massa, bara pratat och ätit glass. Hon åkte vid halv 6 och sendess har jag inte gjort så mycket. Lite känsloutlopp och prat här hemma bara, det behövdes. Nu verkar detlösa sig mer och mer.
-
Ikväll kommer Dahlström hit och sover och tills dess ska jag nog chilla med livet lite. Kanske spela lite. Kanske hitta något att tugga på. Kanske städa. Men kommer nog ligga kvar här. Det låter jättebra, pysselipyss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0