00.52//COLOR MY LIFE WITH THE CHAOS OF TROUBLE

Har sysslat med detta^ i några timmar. Hittade min lilla målarlåda längst bak i garderoben och kände mig lite för nostalgisk för att inte öppna den. Nu, femhundratjugo färgfläckar senare, så går jag och läggermig. Stel som en pinne efter att ha suttit på mitt golv under denna tid av målande. Resultatet? Hm, jodå. Ingen picasso direkt, but hey bara nybörjare. Morgondagen vet jag inte alls vad som innebär, kanske sticker ner och kollar när det är OS för ännu mera nostalgi? Städa ska jag iallfall göra. Nu ska jag kolla himym (Låter som en könssjukdom, or is it just me?) och sen slockna. Mors.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0