REGNET FÅR MIG ATT BLI KRULLIG (OCH NEGATIV)

Ovärd dag. Stack till skolan för att genomgå en fika med musikarna och sen en kort fruktstund på engelskan, och efter att ha rensat skåpet och varit på hemligt uppdrag med Dää och Ämm så satte jag mig på 500:an hemåt igen. Att det regnar gör dagen ännu mer värd. Man tror att man borde vänja sig vid detta regn om det nu pågått i snart en vecka, men icke. MAN VÄNJER SIG ALDRIG. Äckliga Sverige-sommar, må du stoppa upp alla husvagnar och engångsgrillar där solen inte lyser. Oh wait.
-
Nej men här sitter man då. Kör lite extra på denna fikadiet som dagen bjudit på, varför inte liksom, så nu sitter jag här och äter chips och dricker mjölk. Lovar, jag ska träna sen. Men just nu ska jag inte det så varför inte.
Lyssnar på Hagnesta Hill och odlar chipshull, fint denna ovärda dag.

Kommentarer
Postat av: Bästa Denice igen hehe

kallar du chips och mjölk för fika? felfelfel..jag fick tårta när jag kom hem, DET är fika!

2012-06-05 @ 23:33:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0