21.45//STÖR MIG OCH ÄR STRESSAD

Aa okej, jag orkar inte ladda upp balbilderna både här och på facebook så ni får helt enkelt kolla där. Tror knappast att jag har några läsare som inte har mig på facebook (älläh?). Anledningen till detta är blogg.se nya jävla format, jag fattar inte mycket jag. Lite efterbliven. 
Idag har jag bara varit hemma vilket behövs för sen kommer jag inte ha en enda jävla lugn stund. Midsommar, P&L, jobb, Götet och jobb därefter. Körlektioner och sen kunna spendera tid med mina vänner. Hur ska jag hinna? Hej magsår och stressångest haha. Men somsagt, idag har jag varit hemma bara; Städatoch solat. Mhm, najs det också. Nu ska jag göra 578495 saker till innan jag ska sova för det är upp tidigt som gäller imorgon för att kolla på ma homieees studänt. Jag känner mig redan stressad.
-
Juste. Jag köpte en kjol idag. Och en fluga. Stiligt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0