21.32//MÅNDAG

Väskan färdigpackad och står nu i hallen, förkylningen är så gott som försvunnen och hostan blir bättre och bättre. Imorgon kommer Gry sen åker vi vidare mot ett antagligen blött Borlänge. TAGGA GUMMISTÖVLAR!!! Faktiskt, ingen sarkasm där. Är helt ärlig, ingen sarksam (Återigen.)! KOmmer säkert vara pangförkyld när jag åker hem igen och då ska jag jobba hela veckan. TAGGA!
-
Åkte redan idag till Borlänge fast med andra mål. Följde med Gustav till tatueraren och han gaddade sig för första gången! ÅÅÅH snacka om jag fick abstinens där inne i studion. 493 dagar kvar till 18... Får nöja mig med mig småttingar så länge. Grabbens gaddning blev grym, tatueraren var jättetrevlig (Och trodde stenhårt att jag och Gustav var ett par haha. Every time.) och ja. Kupolen var väl helt okej det också. Såg en del kända ansikten lite överallt, skoj. Juste, ville bara meddela alla som är på P&L (som inte alls kommer ens läsa det här så varför egentligen) att jag lider med er i detta vidriga väder. HAHA lol nej vem försöker jag lura, njuter för stunden. Kommer ångra det bittert när jag står där själv imorgon. AJA, chillani nu och imoooorgon drallar vi. HEJPA!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0