19.44//OBSENE HURTIGT JEFFEL



Sheeenanananananana. Idag var det en skum väderdag, ena sekunden regn och andra sekunden sol. Var fan tog sommarvärmen vägen!? Liksom slutar skolan på torsdag, vill gärna ha bara ben då. Men aa. Kult.
Annars idag så har jag gjort klart den allra sista uppgiften i ettan (Uppsats om Kvinnors rättigheter, duh) och jag är så jävla nöjd att jag nästan klämmer fram en tår. Fuck jantelagen? Svar ja!
-
Efter skolan så gick jag och Agnes hem till mig och gjorde vår äppelpaj, fan va det satt fint. elelr ja, fram tills vi ätit klart och sen satte på Tvn.. "Världens fetaste familjer". Kände hur maten vände sig i magen på oss så vi tog med hunden på en långpromenad haha. Ångest? Svar ja.
-
Väl hemma så hinner jag inte längre än till köket när det ringer på dörren och där står en skitskum lirare. Fick typ lite panik, sa att jag inte fattade ett skit av vad han sa (Han var från något TV-bolag, hur mycket vet jag om sånt? Sen att han gick runt vårt hus något varv gjorde inte saken bättre.) och stängde dörren i ansiktet på honom haha. Sprang sen runt och låste alla dörrar och sen ner i källaren och plockade fram skivstången som vapen haha. Paranoid? Svar ja.
-
Så nu sitter jag här i träningskläder och leker med webcamen, kul va!?!?!?! Som min vän Denice skulle sagt: STENSERIÖS OCH STENFUL. (Och biff som satan)
Snart mat. Fan vad detta inlägg skulle bli långt då.

Kommentarer
Postat av: Din vän Denice

heheh skrattade lite där faktiskt

2012-06-05 @ 12:06:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0