16.11//COSMIC LOVE

Här sitter jag med lila gegga i håret och halvt packad väska. Gäller att vara lite egonär man ser ut somjag gör nu känner jag. Om några timmar sticker jag och Agnes till Norberg och sover där, och imorgon äckligt tidigt så sticker vi med ett gäng till Hufudstaden. Agerar topppublik till killarna som ska spela på Grönan, hoppas vädret är med oss också. Inte kul att köa i regn hehe. Har noll aning om vad jag ska ha på mig men äsch det löser sig.
Annars då? Jag orka rinte vädret, skolan är typ slut och jag har bara en historiauppsats kvar att skriva.
-
Livet leker hyffsat ändå trots att jag är näst intill pank och mitt hår skiftar i gult.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0