15.32//OERHÖRT SÖT IDAG. ELLERHUR!?

Här sitter jag med blekning nummer 6 (eller 7?) i håret. Hoppas på detta är det slutliga blekningen, orkar INTE bleka mer. Lite ironi där; Jag började bleka håret för att få bort det röda håret för att jag inte ville slita på håret genom alla dessa rödfärgningar. Logik? Nej. Men men, hårär hår och hår växer ut fort. Iallafall på mitt huvud.
-
Tänkte att jag inte hade vettigare att skriva om. Så ja, det tar väl slut här då för idag.
(Juste, mitt hat mot nya blogg.se har utvecklats. Man kan inte längre dra bilderfrån en sida till ett inlägg. Jävla copyright, nu måse man spara bilderna och ladda upp och jag vet inte vad. First world problem.)
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0