15.05//HEMMA!

Nu är jag hemma. 
Årets P&L kommer jag fan minnas länge, herregud. Lera, regn, sol, bärs, filosoferande klockan 7.30 på morgonen, grymma spelningar som Larsa Winnerbäck, Enter Shikari och Simple Plan samt bara massa najs folk. 
Spårat med boende till och från, men nejfan det överlevde man. Träffade Jockiboi som var tydligen skitcoolt då i onykterhetens dimmor och jag har världens dräggigaste album döpt till ''P&L'' på min dator med bilder tagna med min skitkassa Ipod.
Detta är bara lite av dem.
 
Det bästa på hela festivalen? Lätt Kent. BÄSTA bandet någonsin, sicken jävla spelning. Köade 13 timmar för front row-platser och det fick vi. Klämdes under Rebecka&Fiona och snarkade lite på Billy Idol för att ha kvar platserna, och fan vad det var värt det. SÅ JÄVLA VÄRT DET! Kommer leva på den här känslan som man fick lite extra mycket när de öppnade med Klåparen. Så nu ligger jag här hemma, förkyld och sjukt lycklig lyssnandes på 747. 
Åh livet.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0